תאונות עגורני צריח

משרדנו צבר ניסיון ייחודי בטיפול בתאונות שנגרמו בזמן שימוש בעגורני צריח המוצבים באתר בנייה, המשרד ניהל מאבקים משפטיים בתיקי עגורני צריח מתוך ראיה רוחבית של שינוי ענף עגורני הצריח במדינת ישראל ושיפור הבטיחות בענף זה. המשרד ניהל תביעות ענק בשם מנופאים ובשם עוברי אורח תמימים שנפגעו מעגורנים, במסגרת תביעות אלו נתבעו באופן תקדימי גם מנהל הבטיחות בעבודה, מכון התקנים הישראלי, חברות עגורנים, מהנדסים ובודקים מוסמכים לעגורני צריח וכלי הרמה.

עו”ד אסל צבר ניסיון רב בכל סוגי עגורני צריח (פטיש, טופלקס ולאפרים) בקיא בנושא תקינת עגורני צריח ועמידתם בתקינה האירופאית לעגורני צריח (EN14439) ובנוהל ייבוא של מנהל הבטיחות בעבודה ותקני תכנון fem לרבות עמידה במפת רוחות וסטנדרט C-25 לעגורני צריח.


עו”ד אסל מכיר היטב את הליך ייבוא ורישום עגורני צריח בפנקס העגורנים החל מהבדיקה המקדימה בחו”ל ועד לבדיקת הזיהוי בארץ. בעקבות תביעות שניהלנו הבאנו למספר שינויים בנושא נוהל יבוא, ובהם חיוב צירוף ספרות טכנית בעברית לעגורני צריח, ביטול תפקיד בעל מקצוע מיומן בנוהל היבוא וזאת בעקבות תופעת זיוף עגורנים שיובאו למדינת ישראל.

עו”ד אסל תמך בסגירת המסלול הירוק בנוהל עגורני צריח וטען שאין כל הסמכה חוקית למפקח עבודה ראשי לאשר ליצרני עגורנים מסויימים פטור מבדיקות הקבועות בתקנות הבטיחות לעגורני צריח. ניתן לשמוע את הדברים שאמר עו”ד אסל בשולחן העגול שקיים משרד העבודה בנושא.

עו”ד אסל חשף בוועדת העבודה של הכנסת שבמשך כמעט עשר שנים נכנסו למדינת ישראל עגורנים מבלי שערכו להם בדיקת זיהוי כנדרש בנהלים, ובעקבות כך זוייפו עגורנים ישנים שהוכנסו ארצה כמודל חדש יותר או כדגם אחר מזה שהוצהר עליו בהליך הייבוא.


בואו תבדקו את הזכאות שלכם לפיצויים
לחצו על הכפתור ומלאו את הפרטים

המקרים שלנו

יכול לעניין אותך

תאונות בעגורני גשר, שער ועגורני נמל (ship to shore)
תאונות בעגורנים להעמסה עצמית
תאונות עגורנים ניידים

/ 5.

דילוג לתוכן